آکواریوم
همه چیز
متن ها ، داستان كوتاه و اشعار ، عشق ، اجتماعی ، سیاسی ، کل کل و...

بازم سلام خب میریم واسه دیدن عکس ها

راستی حتما توی نظرسنجی شرکت کنید و اگه پیشنهادی داشتید بهم بگید تا بتونم این

آکواریوم رو بهترش بکنم

ماهی های موجود در آکواریوم :

1 - بوفالو 1عدد

2 - سیلوراسکات 2 عدد (جفت هستند)

3 - تگزاس بالن 2عدد (اینها هم جفتند)

4 - مار ماهی 1 عدد


 

 


نظرات شما عزیزان:

lili
ساعت19:42---29 ارديبهشت 1390
bad nabood

سارا
ساعت13:00---28 ارديبهشت 1390
سلام داداش محسن عزيز.***
خوبي؟؟؟؟

اين آپ قبليت خيلي قشنگ بود**نه باحال بود

ببخشيد ديراومدم اينقدرتلاش كردم تاشد

راستي درمورد شوهران كتك خورهم چندتاعكس بذار!!!!!!!


melena
ساعت1:38---20 ارديبهشت 1390
shalammmmm
mesiiiiii
emtiyaz dadammm


mehrdad
ساعت10:30---19 ارديبهشت 1390
سلام اقا محسن وبلاگم را با چند تا جوک اپ کردم خ.شحال میشم سر بزنی!!!!

♥elone♥
ساعت14:56---18 ارديبهشت 1390
rasti linket kardam ba name delkhahet zod zod biya...

♥elone♥
ساعت14:51---18 ارديبهشت 1390

سلــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــا م ممنون از این که به من سر میزنید خوشـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــحال م کردید به رسم ادب امدم که بگم خوشحال میشم بازم بهم ســـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــر بزنی
پس منتظرتم گلم

دوست داشتی به وبلاگ فقیرانه ی منم سر بزن
پس فعلا
بـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــای بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــای



مریم
ساعت11:13---18 ارديبهشت 1390
راستی یادم رفت بگم آکواریومت خیلی قشنگه،
من آکواریوم خیلی دوست دارم، بهم آرامش میده


مریم
ساعت11:06---18 ارديبهشت 1390
به نظر من اگه همه ی ماهی هات رو رد کنی و 10-12 تا سیلوراسکات بریزی قشنگ تر میشن...
تو آکواریم خودمون هم دوست دارم اینکارو بکنم ولی تا حالا موفق نشدم


nazanin
ساعت11:04---18 ارديبهشت 1390
کاشکی میشد این دلمو از تو سینه در بیارم

پاره کنم دور بریزم یک دل بهتر بیارم

یه دل که توش غم نباشه

غصه و ماتم نباشه

یه دل که عین سنگ باشه

زشتی ها توش قشنگ باشه

دلی که توش راز نباشه

یه دلبر ناز نباشه

به غصه و غم هیچ دری

توی دلم باز نباشه

دلی که با نگاه اون پاره نشه

این همه نازک نباشه

یه دل که توش خون نباشه

غصه ی پنهون نباشه

دلی که مثل قصه ی

لیلی و مجنون نباشه

کاشکی میشد کاشکی میشد

اما میدونم نمیشه

همین دلم توی تنم

میمونه واسه همیشه



nazanin
ساعت9:49---18 ارديبهشت 1390
چقد زود فراموش شدم

سعید
ساعت7:52---18 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیزم...
خیلی خیلی قشنگ و زیبا بود،آفرین

میگم ا اگه دو سه تا مرجان خانم،ستاره خانم و یا هشت پای پیشگوی آلمانی بذاری دیدنی نمیشه!!!؟؟؟


melena
ساعت3:07---18 ارديبهشت 1390

[نیشخند][نیشخند][رضایت][رضایت][ز


melena
ساعت3:06---18 ارديبهشت 1390
nayoomade aval shoodamaaa

melena
ساعت3:05---18 ارديبهشت 1390
shalammmmm
manam emtiyaz dadammm


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن(مدیر وبلاگ)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 67713
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 519
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه